پرش به محتوا
8 ژوئیه 2010 / فرزاد

آموزش ساخت گلایدر جنگی ! (هواپیمای کاغذی)

یک گلایدر جنگی به تمام معنا ، البته فقط با استفاده از کاغذ .

اول طرح مورد نظرتون رو روی کاغذ بکشید . من این طرح جنگی رو با استفاده از مداد رنگی کشیدم . شما هم میتونید یک طرح با درست بکشید و یا از پرینتر استفاده کنید . که برای دفعه اول طرح رو با دست پیشنهاد میکنم .

اول برگه رو از وسط به سمت بیرون تا بزنید .

بعد بازش کنید و دوتا گوشه رو به سمت تو تا کنید . دقت کنید که دو تا گوشه دقیقا روی خط وسط بیفتن . این شکل هم که میبینید زیادی تا داره به خاطر اینه که در آخر گرفتمش !

حالا اون بالا رو بگیرید و روی یک نقطه پایین خط اصلی تا کنید :

سپس دوتا گوشه رو به سمت وسط تا کنید :

زبانه به وجود آمده رو هم به سمت بالا تا بزنید .

طرح به وجود آمده رو از وسط تا بزنید .

و حالا هر طرف رو به سمت پایینش تا کنید .

موشکتون آمادست ، میتونید پرتابش کنید !

11 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. masoud / سپتامبر 18 2011 13:41

    salam/webe ghashangi dari be site manam sar bezan dar zemn manolink kon bad to webam payam bezar ta baeftekhar linket konam.

  2. علي / ژوئیه 12 2010 10:12

    خيلي باحالي

    • فرزاد / ژوئیه 12 2010 14:23

      خواهش میکنم ، شما هم همینطور ! لینکتون رو هم به اینجا اضافه کردم .

  3. چیستا / ژوئیه 11 2010 00:13

    سلام
    ممنون از اموزشی که دادین خیلی جالب بود
    به من هم سر بزنین
    منتظرتونم.

    • فرزاد / ژوئیه 11 2010 11:29

      خواهش میکنم ، به وبلاگتون هم سرزدم . پست های زنده ای دارید و قالبتون هم خیلی متاسب با عنوان وبلاگتون هست . لینک وبلاگتون رو هم به بخش لینک ها اضافه کردم .

  4. شلغم / ژوئیه 10 2010 15:35

    سلام و عرض ادب…
    من برگشتم…
    http://shalgham-jon.blogfa.com/

    • فرزاد / ژوئیه 10 2010 23:41

      سلام ، چه خوب ! از بابت معدل هم تبریک !!

  5. فرزانه(ماورای سکوت) / ژوئیه 9 2010 16:31

    salam bi vafa
    hala up mishi o mano khabar nemikoni
    bashe daram barat
    vali in karetam ghashange bedarde khaharzam mikhore haaaaaaaa

    • فرزاد / ژوئیه 9 2010 20:04

      من بیشتر پست های قشنگ و بدربخور رو خبر میدم ، مثل اون کیک اژدها !
      تا این پست های ساده رو … . در ضمن الان حجم اینترنتم در حال اتمامه و نمیتونم زیاد ازش استفاده کنم . اگه بخوام خبر بدم باید به خیلی ها خبر بدم . اما باشه ! همه پست هامو به شما خبر میدم .

  6. narges / ژوئیه 9 2010 10:58

    salaaaaaaaaaaaaaaaaam
    khubi?
    che ghad vaght bud nayumade budam arajif begammmmmmmm
    rasti on dafe gufte budi k gharare beyn webloga etefaghi biofte tozihate bishtar lofttaaaaaaaan
    migam jaye pak kon khalie?na?kheyliiiiiiiiiiii
    :D:D
    rasti man up kardammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma :D
    che khosh hal:D

    • فرزاد / ژوئیه 9 2010 13:59

      سلام ، ممنون .
      چرا ؟ نظرات شما که خیلی خوبن !
      امیدوارم این CPU هم درست بشه …
      اون کاری رو هم که گفته بودم ، به زودی حتما توضیح میدم . البته فعلا منتظرم وبلاگم یکم پیشرفت کنه ، شما هم همین کار رو برای وبلاگتون بکنید . بعدش بهتون خبر میدم .

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

