Skip to content
26 مه 2010 / فرزاد

روز گرم ، شب خنک

از تو آشپزخونه بوی مرغ میاد . مرغی که داره می پزه ، پس غذامون امشب خوراک مرغه ، خوشمزست !

امروز روی سایت دیزاین بوم فارسی کار کردم . برای تغییر قسمت بالایی سایت . اگه یه نگاهی بیاندازید خواهید دید که قسمت بالایی رو عوض کردم . فید و دکمه اشتراک برای مطالب وبلاگ هم اضافه شده . شما هم اگه دوست داشتید مشترک بشید . بعد قسمت مسابقات رو به کلی تغییر دادم . تبلیغات رفت بالا . و دیگه کوچک نیست و همزمان چند تا مسابقه باهم نشون داده میشه . حالا من موندم و کوله باری از ترجمه و طراحی ! (از افراد مترجم نیز دعوت به عمل میاید)

***

بعدش برای رفع خستگی یک دست RedAlert3  بازی کردم ! حتما میپرسید تو و بازی ؟! نه من زیاد اهل بازی نیستم ، ولی اگه بازی قشنگ باشه یا به صورت خاص از اون خوشم بیاد حتما ماه ها تو کامپیوترم جا خوش میکنه ! مثلا همین RedAlert3  از همون اولش که اومد عاشقش شدم ، شماره دومش (RedAlert2) فوق العاده بود و چند سالی داشتمش . تا این که شماره 3 به بازار اومد . حرف نداره ! البته همه افراد از سبک استراتژی خوششون نمیاد .

از ویژگی های این بازی که توسط EAGAMES تولید شده میتونم به آموزش یادگیری سریع و یا بهتر بگم بدون نیاز به آموزشش اشاره کنم . هر چند خیلی موضوعات توش وجود داره که تا استاد نشید یاد نمیگیرید … . فقط میگم اگه از طرفدارای استراتژی هستین از دستش ندین ، یا شایدم الان داریدش . البته خود من توی خونه به صورت شبکه بازی میکنم و این لذت بازی رو چند برابر میکنه .

***

چند شب پیش خواب دیدم که آکواریومم – که انقدر آبش کثیف بود که دیده نمیشد – تمیز و شفاف شده و زیبایی خاصی داشت ، ولی چند لحظه بعد بالای آب خونی شد … دیگه زیاد یادم نیست .

امشب رفتم سراغ اکواریوم دیدم بوی بدی میاد ، نگاه کردم ، ماهی سیاهم مرده بود . تصمیم گرفتم آب اکواریوم رو عوض کنم تا نصفه دیگر خواب هم تکمیل بشه و خوابم کامل تعبیر شده باشه ! آکواریوم کوچیکم رو تمیز کردم و بعد توش رو پر از آب کردم و واقعا شفاف و روشن شد ، این ماهی ها چی میکشیدن !

***

این روز ها هوا خیلی گرمه و ما هم که هنوز کولرمون خرابه ! بعد از ظهر واقعا گروم بود و ماهی که هیچ منم داشتم از گرما بی هوش میشدم . ولی حداقل شب خنک بود و الان نسیم خنکی میاد و من مینویسم برای تو …*

2 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. فرزاد / مهٔ 30 2010 18:41

    سلام !

  2. eli / مهٔ 29 2010 12:31

    سلام !

پاسخی بگذارید

