Skip to content
1 ژوئن 2010 / فرزاد

وقتی گرسنمون شد چی بخوریم ؟

امروز یه بخش جدید به اسم «گرسنمه» درست کردم . تو این بخش من و شما غذاهای ساده و خوشمزه ای رو که بلدیم ارسال میکنیم . البته حتما لازم نیست ساده باشن . برای شروع من یه غذای ساده و خوشمزه که اختراع خودمه (!) ارسال کردم . شما هم اگه غذای خوشمزه ای بلدید بفرستید . اگه اختراع خودتون باشه بهتره ! فقط از جایی کپی نکنید ، برای ارسال هم یک توضیح کوچیک با یه عکس کافیه .

* غذاهاتون رو هم از اینجا بفرستید

اگه غذاها زیاد شد هر چند وقت یه بار هم به بهترین غذا جایزه میدم . ملاک هاشم ایناس :

1- تزیین زیبا 2- خوشمزگی 3- قابل تهیه بودن برای همه 4- نظر بینندگان (کامنت ها) و نظر شخصی

———

اسم این غذا «تیلیت شیره» ! فکر کنم اسم بیخودیه ، ولی خوب من چند ساله بهش میگم دیگه … . کیفیت پایین تصاویر هم تقصیر من نیست . چون دوربین خودم نبود . شاید به عکس نخوره ولی حداقلش برای من از خوشمزه ترین غذاهاست . خوبیش هم اینه که خیلی سریع و ساده درست میشه و موادش تقریبا تو هر خونه ای پیدا میشه و هر موقع که گرسنتون شد میتونید درستش کنید .

مواد لازم :

مقداری نان (نان رو تکه تکه کنید . بهتره سنگک یا بربری باشه)

کشمش (مهمه) ، پسته ، فندق و از این جور چیزا ! البته فقط کشمش مهمه ، بقیش رو اگه خواستید اضافه کنید .

شکر (مقدار کافی)

طرز تهیه : همه اینارو روهم بریزید و 1 دقیقه صبر کنید . آماده شد !

اگه میبینید نوشته های عکس ها انگلیسیه ، به خاطر اینه که برای یه سایت خارجی فرستاده بودمش (حتما میگید چقدر غذاشو دسته بالا گرفته غذاشو …!)

پس غذا ها رو از اینجا ارسال کنید

پاسخی بگذارید

