Skip to content
8 ژوئن 2010 / فرزاد

21 تصویر از آیفون 4 در قالب فلش

اگه پیگیر مطالب سایت های فناوری ، اطلاع رسانی و کامپیوتر و موبایل باشید ، حتما از اخبار جدید درمورد آیفون 4 جدید شرکت اپل خبرهایی دارید . توی این پست 21 تصویر از این وسیله جذاب رو در قالب یک فایل فلش زیبا براتون آماده کردم . صفحه لودینگ نداره ، پس اگه چیزی ندیدید بخاطر سرعت اینترنتتون هست که باید کمی صبر کنید تا تصاویر بیان . توصیه میکنم این عکس ها رو از دست ندید ، حجم این فایل 580 کیلو بایت هست که ارزش دیدنش رو داره .

این فایل فلش رو میتونید از آدرس زیر تماشا کنید : (امان از دست عدم آپلود فلش در وردپرس.کام !)

مشاهده فایل فلش آیفون 4 با حجم 580 کیلوبایت

منبع تصاویر engadget

4 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. شلغم / ژوئن 8 2010 20:17

    باز هم سلام
    شما لطف دارید
    در ضمن خواننده انلاین سیخی چند !!
    زمانهایی که اپ میکنم به صورت اتفاقس میان تو وب
    التماس دعا

    • فرزاد / ژوئن 8 2010 20:49

      نفرمایید !!! وبلاگتون رو دست کم گرفتیدا … اتفاقی نیست ! مثلا من خیلی وقت ها چند تا صفحه با هم باز دارم و ممکنه شلغم ساعت ها بازبمونه . من یکی که خواننده آنلاین شما هستم ! تا بقیه …

  2. شلغم / ژوئن 8 2010 20:05

    سلام و عرض ادب
    شلغم همیشه به شلغم دوستان سر میزنه و از مطالبشون استفاده میکنه
    من پاسخ شما رو خونده بودم و شوالی نداشتم اما اگر پاسخ سوالاتمو هم برام تو وبم بگذارید ممنون میشم
    درباره اسنپ هم قانع شدم . توضیحاتتون کافی بود
    ممنونم از توجهتون
    التماس دعا
    شلغم شلغمیان زاده

    • فرزاد / ژوئن 8 2010 20:13

      پس شما هم مثل من هستید . چون من هم تقریبا هر روز به وبلاگتون سر میزنم و الانم از این پستتون خیلی خوشم اومد !
      پس پاسخ ها رو هم مثل قبل براتون میفرستم .
      راستی میگم چقدر خواننده آنلاین دارید !

پاسخی بگذارید

