Skip to content
12 ژوئن 2010 / فرزاد

آموزش تهیه همبرگر زومبی !

وقتی گرسنتونه ، زومبی برگر با طعم خوشمزه و آماده شدن سریعش میتونه شما رو تا ساعت ها سیر نگه داره . زومبی یکی از خوشمزه ترین همبرگر هایی هست که تا حالا خوردید .

مواد لازم :

گوشت نمک زده
گوشت چرخ کرده
نان
سوس گوجه فرنگی
سس مخصوص گوشت
پنیر پیتزای رنده شده
کاسه متوسط بزرگ
بشقاب
سطح صاف
کاغذ پوستی
چاقو
صفحه برش
ماهی تابه

اختیاری :
دارچین
نفت
وانیل
فلفل
سبزیجات

این غذا آموزش طولانی داره ، ولی من دلیلی برای توضیح دادن نمیبینم . چون آماده کردن این غذا کار سختی نیست . یعنی با موادی که در بالا گفته شد میتونید به راحتی این غذا رو آماده کنید . فقط بگم که گوشت رو توی ماهی تابه سرخ کنید . با آب پز کردن به این صورت درنمیاد .

پس نتیجه کارتون قوق العاده و میتونید ازش لذت ببرید ، در خوشمزگیش شک نکنید !!

منبع انگلیسی

6 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. آرش / ژوئن 27 2010 15:58

    سلام فرزاد جان من خیلی وارد نیستم ولی
    این سایت چیز کاملیه

    http://eca.ir/

    برو تو قسمت فورم وانجمنش
    حتما راهنماییت می کنن
    تمام مهندسین برق اونجا هستن

    بای

    • فرزاد / ژوئن 27 2010 21:58

      به اونجا سر زدم . البته زیاد وقت نداشتم کامل بررسیش کنم ولی مطالبش که جالب بودن . حتما سر فرصت بیشتر ازش استفاده میکنم . ممنون از این منبع خوبی که معرفی کردید . حتما به دردم میخوره .
      بازم ممنون از این راهنماییتون

  2. آرش / ژوئن 26 2010 15:44

    سلام فرزاد جان

    من منظور بدی نداشتم
    ببین گفتی به مباحث رمز علاقه داری؟
    بیا اینجا چند تا لینک هست
    این سایت لینک دونی خودمه تازه ساختم

    http://www.link4tel.blogsky.com/

    برو تو قسمت لینک های امنیتی
    راستی
    تو رشتت چیه؟مهندسی برق مخابراتی؟
    دوس داری با هم روی مبحث رمز نگاری کار کنیم؟
    بهم خبر بده

    • فرزاد / ژوئن 26 2010 15:51

      میدونم شما منظوری نداشتی !
      این لینک دونی که ساختید خیلی جالب بود . بیشتر از جالبیش برام مفید بود . فکر میکنم کنفرانس خیلی جالبی باشه : این رو میگم
      راستش من رشتم نیست ، فقط علاقه دارم ، مخصوصا این چند وقت اخیر که چند تا کتاب و مطلب در موردش خوندم . فقط این که یکم وقتم کمه ، وگر نه بیشتر روش کار میکردم . ولی اگه در این زمینه خواستم کاری انجام بدم ، حتما با شما همکاری میکنم و البته از راهنمایی هاتون استفاده میکنم . راستی یک سوال : شما تبدیل شماتیک به نقشه PCB رو بلد هستید ؟ البته در حد خیلی ساده و معمولی . یا این که کسی رو در این زمینه سراغ دارید ؟ مثلا سایتی …

  3. فرزاد / ژوئن 13 2010 11:58

    ممنون از توضیحات خوبتون ، پس جریان از این قراره !
    پس اگه اینقدر حرفه ای هست ، پیشنهاد میکنم ولش نکنید و از دستش ندید . شاید شلغم تحولی برای آموزش شد …

  4. شلغم / ژوئن 12 2010 21:02

    سلام باز هم ممنون که سر زدید
    راستش طرح خوبو… بر میگرده به یک سوال که براش پاسخ مناسبی پیدا بشه از همه نظر میتونه منشائ تحول باشه و اونم اینه که
    بهترین شیوه برای اموزش کودکان مقطع ابتدایی چه شیوه ای هست ؟
    که این شلغم شلغمیان زاده زحمت کشیدن و به دوگولشون فشار اوردن و بعد از استفاده بسیار از نیروهای شلغمی جرقه ای در ذهنشان زده شد و به جای اینکه این جرقه را خاموش کنند و عین ادم زندگیشان را بکنند زیر این جرقه فیتیله گذاشتند و اتشکده ای راه انداختند از طرح و نظر و ایده و تئوری و نقد و نوشتند و نوشتند تا انجا که کاغذهای ا4 خانه شان تمام شد و خودکار های لکسی شان به ته رسید و بعد بدون هیچ قصذ شیرین عسل بازی ان طرح خوبو را تقدیم استاد کردند و تصور میکردند که استاد نیم نگاهی نخواهد انداخت و فقط باعث شده اند که در درجه اول این همه فشار اوردن به مخ و مخچه باعث مرگ زودرس و در درجه دوم باعث ورشکست شدن پدر این خانوار شدند از بس از ا4 و لکسی استفاده کردند اما زهی خیال باطل که ان استاد گران مایه و گرانقدر و بسی سیریش ساعت ها بر طرحشان فکر کرده و بسی لذت برده و داده سه استاد دیگر هم خوانده اند… خلاصه اینکه باید این شلغم کمی دوباره به دوگوله اش فشار اورد مگر بتواند منشا تحولی در این ایران بشود که البته بسی دور میبینیم اما اگر پاسخ مناسب برای طرح یافت شود بسی کاربرد دارد و خوب است..حداقلش این است برای فوق لیسانسمان نصف کار را کرده ایم و دیگر در فرداهای اتی نمی خواهد کاسه چه کنم چه کنم به خاطر طرح بر دست بگیریم … خوب حالا بعد از این همه حرف پیشنهادی برای شما دارم ان هم اینکه بروید و مسکن بخورید که فکر کنم با خواندن این همه چرت و پرت میگرن مزمن گرفته باشید خدای ناکرده..
    والسلام
    امضا- شلغمیان زاده

پاسخی بگذارید

