Skip to content
12 ژوئن 2010 / فرزاد

چه کسی جام جهانی آفریقا را ازان خود میکند ؟

5 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. شلغم / ژوئن 12 2010 22:15

    نه اشتباه شد…
    شرمنده

    • فرزاد / ژوئن 13 2010 11:53

      خواهش میکنم ، در این فکر بودم که کی پاک کردم که نگاهم به خط دوم افتاد ، عجب …!

  2. شلغم / ژوئن 12 2010 22:14

    چرا نظرمو پاک کردید؟؟

  3. شیوا / ژوئن 12 2010 20:48

    سلام
    نظر سنجی جالبیه فکر کنم اولین نفر ی ام که رای داد .
    ممنون که اومدید
    دوباره بیاین …

    • فرزاد / ژوئن 13 2010 11:52

      خواهش میکنم ، بازم سر میزنم .
      لینک وبلاگتون رو هم به بخش لینک ها اضافه کردم .

پاسخی بگذارید

