Skip to content
23 ژوئن 2010 / فرزاد

تهیه بستنی در 5 دقیقه

توی این آموزش یاد میگیرید که چطور یک بستنی واقعا خوشمزه رو فقط و فقط توی 5 دقیقه تهیه کنید . اونم با کمترین قیمت ممکن . قیمت هیچین بستنی توی کافی شاپ های شهر ما حدود دو هزار تومن هست . اما با این آموزش میتونید با قیمت خیلی کمتری این بستنی رو توی خونه تهیه کنید و ازش لذت ببرید .

از ادامه مطلب میتونید آموزش کامل تهیه این بستنی خوشمزه رو بخونید ، اما اگه دوست دارید ازش بعدا به صورت آفلاین هم استفاده کنید ، در ادامه مطلب آموزش کاملش رو به زبان فارسی در قالب یک فایل pdf دانلود کنید .

مرحله 1 : مواد مورد نیاز :

یک بسته میوه یخ زده (من از تمشک استفاده کردم)

نیم لیوان شکر

دو سوم لیوان خامه

1 قاشق چای خوری وانیل

مرحله 2 : ساخت بستنی !!!

میوه یخ زده ، شکر ، خامه و وانیل را درون مخلوط کن ریخته و وسیله رو روشن کنید . تا زمانی که کل مواد درون مخلوط کن به شکل بستنی خامه ای دربیان . بعد مخلوط کن رو خاموش کنید .

مواد قبل از مخلوط شدن :

مواد بعد از مخلوط شدن :

بستنی شما آمادست ، لذت ببرید !

البته اگه نمیتونید منتظر یخ زدنش بمونید ، الان بخوریدش ، وگر نه بستنیتون رو توی یک ظرف دیگه قرار بدید و توی فریزر بزارید تا سفت بشه ، بعد ازش استفاده کنید .

همینطور شما میتونید این بستنی رو با استفاده از شکلات و کاکائو هم درست کنید .

منبع انگلیسی

12 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. sepideh / ژوئن 25 2010 22:07

    سلام عزیزم.
    خیلی وب خوبی داری.من آپم خوشحال میشم سر بزنی.
    بای

  2. narges / ژوئن 25 2010 19:06

    pakho yani oasokho inja ham mibinim
    hehehehehe
    vaghean emroz kole nazarato khundam bebinam manzoret chie
    hala fahmidam
    goftam ke che jalebe
    pasokho inja ham binim ok?
    rasti man upe jadidi nadidam:D

    • فرزاد / ژوئن 25 2010 19:48

      عجب …! لابد سو تفاهم شده ، امان از دست این فینگلیش ! که البته من باهاش مشکلی ندارم .
      قسمت اول رو فهمیده بودم . حالا هم با این کامنتتون کل منظور رو گرفتم . میگم که زیاد گیر ندید !
      در مورد آپ جدید هم فکر کنم قبل از ارسال کامل برای شما نظر گذاشتم (میبینید چقدر به خوانندگان توجه میکنم !!!)
      فکر کنم الان بتونید ببینید دیگه ، نه ؟
      اگه بازم ندیدید (که غیر ممکنه !) بگید تا پست رو براتون بفرستم !!!
      بازم شما لطف دارید !

  3. فرزاد / ژوئن 25 2010 10:23

    ok ! گرفتم چی شد ، ولی شما هم قبول کنید حق دارم بعضیاشو نفهمم . مثلا توی این جمله من نفهمیدم چی چی رو اینجا هم میبینم ؟

    paokho inja ham mibinim

    اصلا بیخیال ! به جز این بقیشو گرفتم . لطف دارید !
    در ضمن به نظر من هم شما غمگین نمینویسید . من که ازشون خوشم میاد – اگه بستنی هم درست کردید ، اگه دوست داشتید عکسشو برام بفرستید تا با اسم و آدرس وبلاگتون اینجا قرار بدم و بقیه هم ببینند . به جز بستنی غذای دیگه ای هم بود به اسم خودتون ارسال میکنم .
    Ok

  4. narges / ژوئن 25 2010 04:22

    nemifahmam
    kojasho naafhmidi?
    adreseshe bde
    postesh va satresh
    va ya inke kopy kon k begam
    ok?

  5. narges / ژوئن 24 2010 18:15

    agha ejaze??????????????
    agha ejaze dg
    ejaze agha
    baba bikhiale ejaze
    javab nemidi dige
    ma gha linketun kardim
    omadi etela bedim
    agha ejze?etela dadim
    noghte

    • فرزاد / ژوئن 24 2010 19:13

      واقعا از این همه لطفتون ممنون ، البته بعضی از قسمت های نوشتتون رو نتونستم بخونم . مثلا این چیه ؟ paokho
      راستش من نفهمیدم این چیه !
      شما لطف دارید ، لینک شما رو به بخش «به نون و پنیر لینک دادند» هم اضافه کردم . ممنون از این که لینک کردید . حالا شما اولین لینک هستید ! میتونید از اینجا ببینید .
      در ضمن ممنون اگه بگید dg یعنی چی !

  6. narges / ژوئن 24 2010 18:09

    che jalebehaaaaaaaaaaaaa
    paokho inja ham mibinim
    ey vallllllllllllllllllllllllllll
    😀
    ajib khosheman amade ast

    • فرزاد / ژوئن 24 2010 19:16

      این paokho یعنی چی ؟ من بیسوادم یا …؟!!!

  7. narges / ژوئن 24 2010 18:04

    hala dg dorostesh kardam
    in eshtebaho zia dmikonam
    khudam ham motevajeh mishama
    ama badesh heheheheh
    ok
    dar har sorat merc ke behem guftin
    mamnuun ke az mataleb khoshetun omade
    ba omadanet khosh hal misham
    az log eu ham khusham omade ghasde sakhte bastani ro daram
    dg biaiiid az khudam bekharid:D:D:
    ya hagh

  8. فرزاد / ژوئن 24 2010 17:25

    سلام ، شما لطف دارید .
    اول آدرس وبلاگتون باز نمیشد ، چرا ؟ چون بجای http://www.gesishekastani.blogfa.com نوشته بودید:
    http://www.gesishekastani,blogfa.com

    فرقشو متوجه شدید ؟ به جای . بود ,
    بگذریم .
    راستش نفهمیدم ، وقتی نظر میدید چی باید بشه ؟ اگه منظورتون لینک هست که من در این صفحه لینک شما رو اضافه کردم . ممنون
    اگه چیز دیگه ای هست بفرمایید ، در خدمتم !
    حتما بازم سر بزنید ، من از مطالبتون خیلی خوشم اومد .

  9. narges / ژوئن 24 2010 14:07

    salaaaaaaaam
    jalebeha
    man ta hala injaro nadide budam:D
    man nazar dadam hala chi mishe nemidunam
    ama merc ke omadi be weblogam
    ghaleb ham ghable shoma ro nadare:D

پاسخی بگذارید

