Skip to content
29 ژوئن 2010 / فرزاد

آلوی نرم و خوشمزه !

میشه اسمش رو گذاشت دسر ، یک دسر نرم ، خوشمزه و ارزان . بدون مقدمه و هرگونه توضیح اضافه سراغ آموزش میرم :

حدود 5 الی 6 عدد آلوی سالم رو بشورید و خرد کنید . بعد اونا رو توی مخلوط کن بریزید و دستگاه رو روشن کنید و کمی صبر کنید تا کامل له و مخلوط بشن . سپس حدود 1 لیوان آب پرتقال یا انگور به ظرف مخلوط کن اضافه کنید :

حالا دوباره مخلوط کن رو روشن کنید و صبر کنید تا تمام مواد با هم مخلوط بشن . بعد مقدار مورد نیازتون رو توی ظرف بریزید و ازش لذت ببرید . اگه دوست داشتید برای تزیین مقداری سبزی تازه هم روش بزارید .

منبع انگلیسی

14 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. narges / ژوئن 30 2010 11:06

    salammmmmmmmmmmmmmmmm
    cheeeeeeeturi
    khubi
    man netam kharab bude
    natunestam biam
    webloge man hafteii 1 up mishe
    chun neveshtehaye khudame
    husele nadaram ke har roooz be mokham feshar biaram o benvisam ke
    hehehehe
    mesle male shuma nist:D:D:D:
    bahalia
    2 ta posto nakhundam
    beram bekhunam
    rasti ye biogerafi bed eplz man beshnasamet
    merccccccccccc

    • فرزاد / ژوئیه 1 2010 11:28

      سلام ، من خوبم شما چطوری ؟ اصلا با این بازدیدکننده های خوب مگه میشه آدم خوب نباشه ؟ D:
      این پست جدید هم که میگم دیگه اصطلاح شده یجورایی ! وبلاگ شما اونقدر پست داره که من نخوندم … . کم کم میخونمشون .
      فقط از بابت بیوگرافی شرمنده ! راستش من کلا توی اینترنت عادت به دادن بیوگرافی ندارم . فقط اسمم فرزاده و بس ! به نظرم اینطوری روابط بهتر حفظ میشه و یکمی جالب تره . ولی شاید تا چندی بعد نظرم تغییر کرد . البته در مورد خودم اگه دوست دارید میتونید اینارو بدونید : من فرزادم ، طراح وب ، انیمیشن ساز ، گرافیست و نوازنده پیانو . البته یکسری موارد رو هم الان اشاره نکردم .
      بازم لطف دارید ، من که همیشه سر میزنم . شما هم سر بزنید . با نظراتتون خوشحالم میکنید . در ضمن بین این دو وبلاگ (نون و پنیر و شما) یک کار خاصی میخوام انجام بدم که : اطلاعات بیشتر : به زودی !

  2. فرزانه(ماورای سکوت) / ژوئن 30 2010 09:38

    سلام فرزاد
    اومدم بگم میخوام اخرین پستم رو بذارم و برم
    اومدم که بگم نظرت چیه؟
    وبلاگم و جمع کنم یا ادامه بدم؟
    منتظرم
    بای تا های

    • فرزاد / ژوئیه 1 2010 11:44

      حتی اگه اینترنت کل کشور هم قطع شد این کار رو انجام ندید ! – به همین صراحت و بس –
      وبلاگ شما که بازدید کننده های خوبی داره ، مطالبتون هم که تقریبا طرفدار دارن . مخصوصا توی وبلاگ های فارسی این جور مطالب خواننده های زیادی پیدا میکنه . تازه همه این موارد با وجود این که شما فقط 5 هفته هست که این وبلاگ رو تاسیس کردید . پس اگه مثلا این وبلاگ من رو که دامنه اختصاصی داره ، کل مطالبش ترجمه خودمه و قالبش کم حجمه و کلی کارای دیگه براش کردم و هنوز هیچ خواننده ای نداره ببینید ، حتما نظرتون عوض میشه . چون بازم دارم توش مطلب میزارم و مینویسم .
      البته برای بهتر شدن وبلاگتون یک پیشنهاد دارم و اون تغییر قالبه ، یک قالب جذابتر …

  3. آرش / ژوئن 29 2010 22:01

    سلام فرزاد جان

    من تو رو اینجا لینک کردم
    http://mojaradi4u.blogfa.com/
    http://mojaradi4u.blogfa.com/

    • فرزاد / ژوئیه 1 2010 11:49

      ممنون آرش جان ، منم آدرس این وبلاگ رو به هر دو جدول صفحه لینک ها اضافه کردم . فقط فکر کنم الان قالب وبلاگتون بهم ریخته ، میخواید چک کنید ببینید از همه جا اینطوریه یا مشکل از مال منه .

  4. شلغم / ژوئن 29 2010 21:21

    سلام
    ممنون که سر میزنید
    من الان یکی دو روز هستم و بعدش دوباره میرم …
    به هر حال امیدوارم سلامت باشید
    مثل اینکه شما هم خواننده انلاین خیلی دارید….
    التماس دعا

    • فرزاد / ژوئیه 5 2010 13:34

      حتما ! برگشتید بازم سر بزنید . آنلاین هست ، ولی به شما که نمیرسه !!

  5. abvm / ژوئن 29 2010 18:05

    سلام
    بلاگ شما هم خیلی عالیه
    همه چیز توش پیدا میشه
    موفق باشید

    • فرزاد / ژوئیه 1 2010 11:20

      لطف دارید ، بازم سر بزنید . در ضمن لینک وبلاگ شما رو به بخش لینک ها اضافه کردم .

  6. فرزانه(ماورای سکوت) / ژوئن 29 2010 15:12

    سلام
    خیلی ممنون عزیز که بهم سر زدی بازم از اینکارا بکن
    حتما پست جدید گداشتم خبر میدم
    این دسرتم خیلی خوشمزه است …
    بای تا های

    • فرزاد / ژوئیه 1 2010 11:16

      ممنون ، منم حتما بازم سر میزنم . در مورد دسر هم لطف دارید ! بای تا های !!

  7. سميرا / ژوئن 29 2010 13:26

    سلام قشنگ بود
    مرسي كه سر زدي
    تا بعد

    • فرزاد / ژوئن 29 2010 14:08

      خواهش میکنم ، لینک وبلاگتون رو هم به بخش لینک ها اضافه کردم . بازم سر بزنید ..

پاسخی بگذارید

