Skip to content
3 ژوئیه 2010 / فرزاد

آموزش ساخت ماسک با کیسه کاغذی

اگه از آموزش قبلی چیزی سر در نیاوردید ، مهم نیست ! چه مبتدی ، چه حرفه ای ، مطمئن باشید که میتونید این ماسک رو توی 10 دقیقه درست کنید و ازش لذت ببرید . با این ماسک خودتون رو شبیه هر کس که میخواید در بیارید ، دختر یا پسر فرقی نمیکنه …!

لوازم مورد نیاز :

یک قطعه عکس بزرگ از چهره انسان (یا حیوان ! – عکس باید هم اندازه صورتتون باشه)

یک عدد کیسه مقوایی تقریبا بزرگ . مثل کیسه هایی که توی فروشگاه ها و لباس فروشی ها برای خرید میدن .

اسپری چسب (و یا چسب مایع)

قیچی

مواد دیگه به دلخواه ، مثل روبان ، دکمه و …

مرحله دوم :

حالا بعد از این که عکس مورد نظرتون رو پیدا کردید ، دور صورتش رو ببرید تا فقط چهره به همراه مو ها باقی بمونه . یادتون باشه هیچ گونه تصویر اضافه ای به جز صورت توی عکستون باقی نزارید :

مرحله 3 :

چشم هاشو با ظرافت از کاسه دربیارید ! این کار رو با دقت انجام بدید . در ضمن توصیه میکنم در انتخاب عکس از افراد ژاپنی استفاده نکنید . چون در دید ممکنه دچار مشکل بشید !

در ضمن بهتره از قیچی های کوچک استفاده کنید ، تا با دقت بیشتری بتونید کارتون رو انجام بدید .

مرحله 4 :

حالا جایی رو که میخواید عکستون رو روی پاکت بزارید مشخص کنید و جای چشماش یک علامت بزنید . بعد چشماشو از تو پاکت ببرید . یعنی روی پاکت دو قسمت رو برای چشم ها مشخص کنید . اگه اون قسمت بزرگ تر هم شد ، اشکالی نداره . چون زیر عکس قرار میگیره و پیدا نیست .

مرحله 5 :

با اسپری ، یا چسب مایع پشت عکستون رو کامل چسب بمالید . تکرار میکنم کامل ! بعد عکستون رو روی مقوا بچسبونید . دقت کنید قسمت سوراخ چشم ها روی سوراخ های مقوا قرار بگیره .

مرحله 6 :

حالا میتونید تزیینات اضافه رو روی عکستون اعمال کنید . مثلا کنار موهاش روبان بزارید ، یا اگه مرد بود براش سبیل درست کنید و از این جور کار های اضافه ! که به عکستون جذابیت میده و واقعی تر به نظر میاد .

منبع انگلیسی

22 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. Majid / دسامبر 1 2010 11:50

    slm
    ehval
    merc
    kheyli khube
    kamtar kasi az orighami sar dar miare….
    faghat nemdunam chera az in elm tu iran bara package design estefade nemishe ya age meshe…. dar hade jolbakan
    beharhal ehval baba movafagh bashid

    • فرزاد / دسامبر 2 2010 17:39

      البته یکم در حق اریگامی سازان ایرانی ظلم کردید . چون ایران هم افراد حرفه ای تو این هنر داره که چنتاشون رو من خوب میشناسم و کمتر مثلشون رو جایی دیدم ، ولی همونایی هم که گفتم نمیدونم چرا ، ولی کمتر خودشون رو نشون میدن .

  2. abdalee / ژوئیه 8 2010 20:05

    very good.

    • فرزاد / ژوئیه 9 2010 14:04

      Thanks !
      طراحی های شما هم خیلی جالب و جذاب هستن . لینک وبلاگتون رو هم به بخش لینک ها اضافه کردم .

  3. tina / ژوئیه 5 2010 11:52

    salam khobi bebakhshid dir behet sar zadam .vaghan matalebet kheili bahale kheili khosham umad.bego ba che esmi belinkamet?montazeretam.bye

    • فرزاد / ژوئیه 5 2010 12:37

      خواهش میکنم ! شما لطف دارید . من لینک شما رو به بخش لینک ها اضافه کردم . شما هم اگه دوست داشتید میتونید با اسم نون و پنیر لینک کنید . از بابت لینک کردنتون ممنون . راستی من شما رو با نام «تینا باحال» لینک کردم . عوضش کنم ؟!

  4. ghazal / ژوئیه 4 2010 16:15

    salam!
    khoofam!
    khoofid?
    shoma ke kollan ostadid!
    man ye poste jadid gozashtamaa!
    montazeretoonam
    felan!
    😀

    • فرزاد / ژوئیه 4 2010 17:29

      پوستتون خیلی قشنگه. به نظرم اگه عکس کنار قالب رو هم عوض کنید خیلی بهتر میشه . میدونید چرا ؟ چون خیلی تکراری شده . حداقل هر کی که میاد تو وبلاگتون یک بار دیدتش . منم خیلی هیجان زده نشدم !!! چون هزار بار دیده بودمش . اگه با یک عکس قشنگ دیگه عوض کنید خیلی بهتر و متفاوت تر میشه . پیشنهاد منه …
      فکر کنم بهتر شده ، ولی نمیدونم چرا اصلا تغییری نمیفهمم ! چون قبلا توی یکی از وبلاگهایی که بهش سر میزنم دیده بودمش ، الان به نظرم جدید نیست . و راستش رو بخواید اصلا قالب قبلیتون رو یادم نمیاد . اگه عکسش رو عوض کنید ، خیلی جالب تر میشه . کار سختی هم نیست … آدرسش عکس رو توی کد های قالبتون سرچ کنید و یک تصویر دیگه جاش آپلود کنید و قرار بدید . کمکی خواستید بفرمایید .
      بازم سر بزنید ! موفق باشید !!!

  5. فرزانه(ماورای سکوت) / ژوئیه 4 2010 11:03

    سلام خیلی ممنون نظر لطفته
    من شما رو لینک کردم
    در ضمن اپم بدو بیا
    منتظرم
    بای تا های

    • فرزاد / ژوئیه 4 2010 11:41

      این پست جدیدتون خیلی عاشقانه بود !!! فقط یکم فونتش ریز بود . یکم درشت تر بهتر میشد . لینک شما رو هم به جدول دوم لینک ها اضافه کردم .

  6. mehrnoosh / ژوئیه 3 2010 22:24

    salam
    kheili khoshahlam ke mano be webet davat kardi.vaghean jalebe.movafagh bashi.bazam behem sar bezan.ba ejaze man linketon mikonam

    • فرزاد / ژوئیه 4 2010 11:43

      ممنون ، خواهش میکنم ! فقط من آدرس وبلاگتون رو گم کردم ! چون آدرس رو توی نظر دادن وارد نکردید ، من نمیتونم وبلاگتون رو پیدا کنم . لطفا آدرس وبلاگتون رو هم بنویسید .

  7. گردباد / ژوئیه 3 2010 20:20

    خیلی ممنون از نظرت………..
    شما کارتون عالیه رفیق خوبم……………
    یا علی.

    • فرزاد / ژوئیه 4 2010 11:35

      خواهش میکنم . کار شما هم خیلی خوبه ، لینک وبلاگتون رو هم به بخش لینک ها اضافه کردم .

  8. آرش / ژوئیه 3 2010 19:46

    سلام

    تفرجی حاصل شد

    • فرزاد / ژوئیه 3 2010 20:01

      خواهش میکنم ! این لینک مترجمه زیاد به درد بخور نیستا …!!! بجاش مترجم گوگل رو بزاری ، فکر کنم بهتر باشه . (هر چند اون هم از گوگل استفاده میکنه)

  9. abvm / ژوئیه 3 2010 18:04

    سلام
    فقط میتونم بگم
    عالی بود

  10. فرزانه(ماورای سکوت) / ژوئیه 3 2010 17:19

    salam farzad jan
    kheili inke ghashang bod
    khosham omad
    in yeki ason tar bod
    manam apam bia montazeram
    bye ta hi

    • فرزاد / ژوئیه 3 2010 18:51

      گفتم این یکی آسون تره ! البته یکی دیگه میخواستم بزارم که نشد . بعدا میزارمش .
      این شعر نویی که گذاشته بودید خیلی قشنگ و پربار بود . ممنون .

  11. ghazal / ژوئیه 3 2010 17:06

    salam
    khoofid?
    in maske o badish kheili ba hal boodan!
    kheili khosham oomad!
    makhsoosan az oon origamie!
    chon ye doost daram ke hamash origami misaze o hala mitoonam behesh begam ke masalan manam baladam!!!!!
    rasti man balakhare moafagh shodam linketoon konamaa!
    didid?!?!?!?
    chand ta kode jadid ham gozashtam!
    akhe ma ke mesle shoma herfe ee nistim o majboorim az kod haye aamaade estefade konim!
    felan bye!
    😀

    • فرزاد / ژوئیه 3 2010 18:49

      ممنون ، شما چی خوفید ؟! این جریان دوستتون خیلی ردیفه !! منم از این کارا زیاد میکنما …:D
      در مورد لینک کردن هم ممنون . منم لینک وبلاگتون رو به جدول دوم لینک ها اضافه کردم . کد هاتون هم جالب بود . فقط اون عکس یاهو مسنجر آنلاین یکم به پس زمینه سیاه نمیاد و گوشه سفید داره . عجب نکته ای ! البته زیادم مهم نیست .
      کد هاتون خوب بودن !

پاسخی بگذارید

