Skip to content
18 اوت 2010 / فرزاد

در کیش بر ما چه گذشت ؟ (مختصر و مفید)

سحر ، جاده ، فرودگاه : 5 صبح بیدار میشم ، صبحانه ، سوار ماشین میشیم ، میریم تهران فرودگاه ، ساعت 8.5 میرسیم . ماشین رو توی پارکینگ میزاریم .

اشتباه ، تاخیر ، خستگی : فکر میکردیم پرواز ساعت 10.5 بوده ، درحالی که یک ربع به 12 پرواز داریم . توی فرودگاه چرخ میزنیم و تازه ساعت 11 میفهمیم که پرواز تاخیر پیدا کرده و ساعت 1.5 شده !

پرواز ، آسمان ، فرودگاه کیش : با خستگی سوار هواپیما میشیم ، بعد از چند دقیقه غذایی به بیمزگی مغز انسان آورده میشه و به خاطر هیجان زیاد تا آخرش رو میخورم ! بعد از یک ساعت و نیم به فرودگاه کیش میرسیم .

سوار بر ون ، به سمت هتل ، هتل : با باز شدن در هواپیما حس کردم وارد سنا شدم ، هوایی که تا نباشید نمیتونید درک کنید . سوار ون میشیم و به هتل میریسم . بعد از نیم ساعت وارد اتاق خنک میشیم .

استراحت ، گردش ، فروشگاه : دوباره سوار ون میشیم و تا دور تا دور کیش میریم . کشتی یونانی و درخت سبز و … . وقتی وارد فروشگاه بشید دیگه از خنکی نمیخواید بیرون بیاید . حدود 20 درجه اختلاف دما بین بیرون و داخل وجود داره .

تصویر کشتی یونانی سوخته :

ساحل : هیچی مثل ساحل و دریای خلیج فارس نمیشه . هیچ موقع فراموشش نمیکنم .

و در مجموع گرما ، دریا ، گرما ! تهران به کیش مثل خونه به سونای بخار میمونه . اما با این وجود لذت خاص خودش رو داره . خیلی خاص و بیاد موندنی .

از ماشین هاشم که خیلی راضیم ، چون تاکسی هاش کمری بودن و تو خیابون کمتر از این پیدا نمیشد ! اینم جایزه فروشگاه که تا جایی که من تحقیق کردم واقعا میدن و کلک توش نیست :

……… اما قضیه به این سادگی ها تموم نشد …………

موقع برگشت یکی از کیفامون جاموند که توش کارت پارکینگ ، گواهینامه و … بود و این موضوع رو وقتی فهمیدیم که به فرودگاه تهران رسیدیم . پس نمیتونستیم ماشین رو تحویل بگیریم . با هیچ چیز هم مارو قبول نمیکردن . آخر ساعت 8 شب توی تهران منتظر موندیم تا یک نفر سند ماشین رو از شهر دیگه آورد .

اما بازم مشکل تموم نشد !

این دفعه آقایی که از شهرستان برای سند اومده بود ، سند رو اشتباهی آورده بود . یعنی به جای سند کارت خرید ماشین رو آورده بود و … . پس با یک ماشین دربست برگشتیم به شهرمون و دوباره فردا برای دریافت ماشین رفتیم تهران . چه عجب ، ماشین رو تحویل گرفتیم ! این بود سخت ترین قسمت سفر . 5 ساعت معطلی برای پرواز ، 24 ساعت معطل شدن برای برگشت . حالا که به شهرمون رسیدیم ، یک نفر توی تلفن پیام گذاشته که کیف پیدا شده و بیاید کیش تحویل بگیرید . البته خوشبختانه اونجا کسی رو داریم .

30 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. شیوا / اوت 21 2010 10:33

    سلام
    ببخشید که یکم دیز اومدم آخه منم این دو ، سه روز مسافرت بودم…
    همیشه خوش سفر باشی و خوش بگذره…

    • فرزاد / اوت 26 2010 12:36

      خواهش میکنم ، لطف دارید . پس شما هم مثل من مسافرت بودید . راستی کجا ؟!

  2. alavizade / اوت 20 2010 13:10

    خوش به حالتون . من هنوز نرفتم !

    • فرزاد / اوت 20 2010 13:39

      شما هم اگه تونستید برید ، خیلی خوش میگذره !

  3. Mr 18 / اوت 20 2010 10:28

    خوشحالم که بهت خوش گذشته 🙂

  4. narges / اوت 20 2010 01:42

    ensafan ey val
    salam khubi/
    khosh gozashte
    bale mosalame
    khub be salamati
    ishala rozie ma beshe inja
    😀
    babye
    hosele nadaram ziad agar na koli fak mizadam

    • فرزاد / اوت 20 2010 10:24

      سلام ، خیلی خوش گذشت ! ممنون از این همه لطفی که در وبلاگتون نسبت به من داشتید ! راستی یادتون که نرفته ؟ باید میومدید وردپرس . پیشنهاد میکنم نذارید دیر بشه .

  5. هشتم اردی بهشت / اوت 19 2010 09:46

    اگه قالب رو خواستید بگید من عکس ها رو به شما بدم من شما رو به لینکام اضافه کردم

    • فرزاد / اوت 19 2010 11:50

      نه ، فعلا که با همین قالب راحتم ! اگرم خواستم عوض کنم ، دوست ندارم که از تصاویر تکراری استفاده بشه ، در کل قالب سایت شما به نظرم زیاد به موضوع من نمیخوره . راستی یک انتقاد هم از سایت Sadeghland دارم . این که منویی که دنبال صفحه به رنگ آبی میاد و با اسکرول کردن صفحه جاش عوض نمیشه ، خیلی خیلی اذیت میکنه ! یعنی فرد رو خسته میکنه و انگار یک اجباره . همین طور باعث میشه که کمتر به نوشته های اصلی توجه بشه . کلا من باهاش موافق نیستم . اگه بجای اون بالای صفحه ثابت بود و با اسکرول کردن از صفحه خارج میشد (مثل منو های معمولی) خیلی بهتر میشد . لینک سایت رو هم به جدول دوم (لینک دادند) اضافه کردم . ممنون از بابت لینک کردنتون .
      راستی بالا یا کنار هر پست هم اگه دکمه ارسال نظر وجود داشت خیلی بهتر میشد . چون اون موقع کاربران عادی هم میفهمیدند که چطور نظر بدند . الان همه نمیدونن که باید روی عنوان پست کلیک کنند تا بتونن نظرشون رو ارسال کنند

  6. هشتم اردی بهشت / اوت 19 2010 09:43

    سلام خوبی آقا فرزاد،شرمنده که دیر اومدم.امید وارم همیشه سفر خوبی داشته باشید،در مورد طراحی فلش هم هی بد نیست کارمون اگه ریا نباشه…در خدمتیم
    راستی من بیشتر توی سایتم فعال هستم تا وبلاگ دوست داشتیذ به لینکاتون اضافه کنید.
    یا علی

    • فرزاد / اوت 19 2010 11:45

      سلام ، ممنون . پس حتما سوالم رو مطرح میکنم ، شاید بتونید کمک کنید . سایت مشکی پوش رو هم خوندم ، طراحی جالبی داره . لینک سایتی رو که گفته بودید رو هم اضافه کردم .

  7. سميرا / اوت 19 2010 01:12

    چه سفر پر ماجرايي

  8. tina / اوت 18 2010 18:27

    khob khodara shokr.

  9. شلغم / اوت 18 2010 17:50

    سلام
    کاملا پست رو خوندم … جالب بود… و البته متن قوی بود یعنی سبک خاص خودش رو داشت جملات کاملا گویا و کوتاه بود..
    به نظرم اسم این پست رو بگذارید سفر با اعمال شاقه … البته سفر شما مثل مسافرت هفته پیش من به تهران بود که دقیقا 15 دقیقه قبل از پرواز به فرودگاه رسیدیم و از 6 تا بلیطمون سه تاشو فروخته بودن و بارامونو قبول نکردن و مجبور شدیم با خودمون ببریم کنار هواپیما و البته با کلی خواهش من گیت پروازو برامون نگه داشتن و کلی درد سر دیگه…
    وای که عجب پروازی داشتیم..
    منم مثل شما خیلی خوش سفزم … کلا خوش شانسیم …
    http://shalgham-jon.blogfa.com/

    • فرزاد / اوت 18 2010 17:57

      ممنون از نظرتون ، تازه یکسری شو تو پست نگفتم ، مثل برگشتنه که تند تند رفتیم و سوار شدیم . خوب شما چرا یک پست درباره سفرتون ندادید ؟! فکر کنم خوب بشه . اسمشم همونی که گفتید بزارید !

  10. tina / اوت 18 2010 17:41

    vay.ajab safar bahali bode.malome bet kheili khosh gozashte!!!!

    • فرزاد / اوت 18 2010 17:54

      دقیقا ، هم باحال بود ، هم خوش گذشت !

  11. m2 / اوت 18 2010 17:01

    به جای اینکه بهتون خوش بگذره فقط دردسر خوردین
    عجب سفری داشتین هاا

    • فرزاد / اوت 18 2010 17:32

      آخرش سخت بود ، بجاش تو خود کیش اینقدر خوش گذشت که اونو میتونم فراموش کنم .

  12. ali / اوت 18 2010 16:15

    سلام فرزاد عزیز یادم باشه یه سفر با هم بریم چون خیلی خوش سفری

    • فرزاد / اوت 18 2010 17:30

      حتما ، در خدمتیم ! حالا شما هم خوش سفرید ؟!

  13. ghazal / اوت 18 2010 16:03

    ishalla khosh kozashte bashe!
    mazash be hamin chizas dige!!!!!!!!
    😀

    • فرزاد / اوت 18 2010 17:30

      ممنون ، خیلی خوش گذشت ، مخصوصا به خاطر مزش !

  14. abvm / اوت 18 2010 15:26

    من عاشق همین دردسر های سفرم

    • فرزاد / اوت 18 2010 15:31

      البته نباشن بهتره ! چون دردسر و خسارت ، ولی بازم من عاشقشم !

پاسخی بگذارید

