Skip to content
15 سپتامبر 2010 / فرزاد

علیرضا شیرازی : مردی که کاربرانش را شناخت

تا به حال با خود فکر کرده اید چرا بلاگفا در میان چندین سیستم وبلاگنویسی ایران و جهان ، باز هم برای کاربران ایرانی محبوب بوده و در حال حاضر بیشترین کاربر را در بین سیستم های وبلاگنویسی دارد ؟ حتما به این موضوع فکر کرده اید !

علیرضا شیرازی مردی بود که کاربرانش را شناخت . کاربران ایرانیش را شناخت و فهمید که با این سرعت پایین اینترنت نمیشود در وردپرس نوشت . میشود ولی سخت . بلاگفا در نهایت سادگی و سرعت ، باعث میشود تا نابغه و ابله ، دایل آپ و اینترنت پرسرعت و همه و همه  بتوانند وبلاگنویسی کنند . بدون این که به تجربه و مهارت خاصی احتیاج داشته باشند . در بلاگفا لازم نیست بدانید تگ و برچسب چیست ، سی اس اس و پی اچ پی به چه دردی میخورند و از آمار وبلاگ چه طور با خبر شوید . فقط کافی است بنویسید و بنویسید . من هم 6 ماه در بلاگفا مینوشتم . با همین امکانات محدود هم میتوان برترین وبلاگ ایران شد ، میشود هزاران بازدید داشت و درصدر جستجوها قرار گرفت . همانطور که خیلی از بلاگفایی ها هستند .

و فراموش نکن که برخی بیش از این میخواهند …

19 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. یاسر / ژوئیه 16 2011 13:36

    موافق نيستم
    درسته كه سرعت اينترنت ما كمه اما شما تا حالا اسكرايب فاير رو امتحان كرديد؟؟؟؟ يك بيليون برابر سريع تر از بلاگفاست! ويندوز لايو رايتر رو امتحان كرديد؟
    اصلا اينا به كنار. كاربران بلاگفا چطور وبلاگ مي نويسيد؟(با استناد به اينكه سرعت اينترنت كمه ) خب تو ورد تايپ مي كنن بعد كپي! در وردپرس لازم نيست اينكارا رو بكنيم ففقط كافيه بعد از تايپ توي ورد روي كليد publish كليك كنيم در عرض دو ثانيه با كمترين سرعت اينترنت ايران! درسر لاگين شدن هم نداره
    درثاني وردپرس .كام پرسرعت ترين سرويس وبلاگنويسي دنياست
    دليل پيشرفت بلاگفا در كم بودن اطلاعات كسانييه كه به تازگي مي خوان بلاگ بزنن

    • فرزاد / ژوئیه 25 2011 21:45

      ممنون یاسر جان.
      ولی همونطور که گفتی «کم بودن» اطلاعات کاربران دلیلیه که بلاگفا رو محبوب کرده. یعنی چی؟ یعنی این که همه بلد نیستن با ویندوز لایو رایتر کار کنند. بلد نیستن ورد رو تنظیم کنند تا باهاش مطالبشون رو پابلیش کنند. و البته الان هم که همه به وردپرس.کام دسترسی ندارن. چه برسه که بخوان با هاست و دامنه شخصی وبلاگ ایجاد کنند. (wp.org). در عوض بلاگفا میگه که برای ثبت نام و شروع وبلاگ نویسی فقط نیاز دارید به پر کردن چند تا خونه که همه و واقعا همه از پسش بر میان. نوشتن سرعت نمی خواد. فرقی نمی کنه که توی ورد بنویسی و بعد کپی یا توی خود بلاگفا، ولی واقعیت اینه که با اینترنت ایران صفحات وردپرس واقعا کند لود میشن و استفاده از لایو رایتر هم نیاز داره به یکسری اطلاعات مقدماتی که خیلی ها ندارن.

      • یاسر / اوت 12 2011 09:05

        ممنونم فرزاد عزیز
        البته خودم با دیال آپ 28.8 کار می کنم مشکلی هم ندارم! گذشته از اینها نمی شه این حقیقت رو نادیده گرفت که وردپرس.کام سریعترین، هوشمندترین و خیلی راحت می شه گفت بهترین سرویس وب نویسی دنیاست و حالا تو مملکت ما استفاده از اون رو هم حرام کردن

  2. cupofinternet / سپتامبر 26 2010 20:49

    بله،شناخت اما چه شناختی

  3. احسان مدیر بازارچه / سپتامبر 17 2010 22:54

    سلام
    وقت بخیر
    از دیشب در مورد پاراکورد جستجو میکردم اما وبلاگ شمارو ندیدم .
    الان داشتم دنبال نخ هایی مشابه نخ های پاراکورد میگشتم که وبلاگ شما باز شد .
    حالا شما خبر دارید این نخ هارو از کجا میشه خرید ؟

    • فرزاد / سپتامبر 18 2010 12:25

      من خودم توی مغازه لوازم خیاطی و پارچه فروشی ها پیدا کردم . شما هم میتونید از اون جاها بخرید . البته شاید وقتی بگید نخ پاراکورد متوجه منظورتون نشن ، بهتره که بگین نخ کلفت میخوام تا متوجه بشن . معمولا اکثر خیاطی ها دارن .
      لینک وبلاگتون رو هم به بخش لینک ها اضافه کردم .

  4. سميرا / سپتامبر 17 2010 01:48

    قبول دارم كار با بلگفا راحته اما تو يكم تند رفتيا…

  5. علي / سپتامبر 16 2010 11:48

    از همگي ممنون

  6. narges / سپتامبر 16 2010 06:36

    alan baram email omad ke up kardi
    email ha ham doroh go shodan

  7. narges / سپتامبر 16 2010 06:36

    man ham hamino migam fereshte

  8. FERESHte / سپتامبر 16 2010 01:17

    بله اساسا ایرانی ها هم ادمای راحا طلبی هستن
    من خودم با این که خوبی ندیدم از بلاگفا اما نمیتونم ازش دل بکنم و جدابشم
    به نظر من مهم مطلب توی وبلاگه نه جای وبلاگ !

    • فرزاد / سپتامبر 16 2010 18:15

      ولی به نظر من هر دوتاش مهمه . مطلب وبلاگ خیلی مهمه ، ولی اگه وبلاگ قالب نداشته باشه ، کسی واردش میشه ؟

  9. narges / سپتامبر 15 2010 21:22

    باور دارم که قشنگه!هه هه حتی به زوووووووور!
    میام ….
    حالا من نمیدونم چرا اینقدر شما تبلیغ مینی!
    سخت برام عجیبه!
    میگم دیگه!هیچی!فعلا!

    • فرزاد / سپتامبر 16 2010 18:18

      تبلیغ من به خاطر اینه که میبینم شما برای وبلاگتون این همه زحمت میکشین و وقت میزارین ، ولی توی یک جای نامناسب . چون بعدا چند ساله دیگه اون موقعست که خودتون متوجه میشید و میگید ای کاش از اول میرفتم فلان جا ، یا این که کاش اصلا با بلاگفا آشنا نشده بودم ! مطمئن باشید اگه همین وقتی رو که تو بلاگفا میزارید ، تو وردپرس میذاشتید وبلاگتون خیلی پرطرفدار تر بود . وردپرس نه به من پولی میده ، نه از کسی میخواد براش تبلیغ کنه . من نمیدونم چرا شما تعجب میکنید .

  10. narges / سپتامبر 15 2010 20:24

    سلام!حالا تو هم بشین هی از من غلط الایی بگیر ها!
    قالبم که قشنگه!
    ساده فانتزی سبز!
    دیگه اینکه من هم نمیدونم اینایی که گفتی چیه!
    دلمون خوشه چندین ساله میخونیم و چند ساله مینویسیم!
    حالا کم کم دیگه تصمیم واسه خونه تکونی قطعی شده!
    اول باید اتاقمو درستش کنم بعد انشالله دیگه وبلاگ هام!
    موفق و سربلند باشید!
    قالبم هم قشنگه!

    • فرزاد / سپتامبر 15 2010 20:35

      باشه ، پس منم میگم قشنگه ! (به زور!) . البته حجمش واقعا کمه .
      من که آخر نمیفهمم چرا اینقدر لفتش میدید ! خوب بیاید وردپرس ولی اعلام نکنید ، به محیطش نگاه کنید و قالب هاشو ببینید ، بعد اگه خوشتون نیومد تو همون بلاگفا بمونید . همین طراحی محیطیش آدم رو جذب میکنه ، چه برسه به … .
      قالب هم قشنگه !

Trackbacks

  1. پست اول: وبلاگم در وردپرس « Mr 18

پاسخی بگذارید

