Skip to content
2 اکتبر 2010 / فرزاد

هنوز هم باید موهایم را کوتاه کنم …

سال هاست که به مدرسه میرم و سالی نبوده که خودم به خواست خودم موهام رو کوتاه کنم .

هیچ سالی نبوده که این اجبار بر من نباشه و امسال هم نبود …

با این که هر روز به حمام میرم ، میگن شپش میگیری !

کی میخواین دست از سر شپش بردارید ؟

… موهای پسر همسایمون رو که سه سال داره کوتاه کردن ، پرسیدم چرا ؟ گفتن داداششو بردیم ثبت نام ، گفتن موهای اینم کوتاه کنین ، شپش میگیره …

دلیل احمقانه کوتاه کردن مو : جلوگیری از شپش گرفتن ، کمک به پیشرفت درسی ، جلوگیری از ریزش مو ، صرفه جویی در وقت ، و یا راحت تر از همه :

بزرگ میشی خودت میفهمی (وقتی کچل شدی !)

19 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. مامان سه تاپسر / اکتبر 31 2013 13:55

    بچه باید کچل کنه چرا نداره من خودم همیشه پسرام راکچل میکنم بااینکه دوست ندارندوناراحت میشن ولی برای خودشون خوبه

  2. M2 / اکتبر 11 2010 13:10

    بعد از مدت ها اپممممممممممممممممممممممممم

  3. امیرحسین / اکتبر 4 2010 20:38

    سلام 🙂
    البته این کار فلسفه داره و شپش و بهداشت بخش بسیار کوچیکی از علل این کارو تشکیل و بحث های روانی بخش اعظم این کارو تشکیل میده که شاید بسیاری از کسانی که دیگرانو وادار به این عمل یعنی کوتاه نگه داشتن مو میکنن هم به درستی از فلسفه اینکار آگاه نباشن. به هر حال بخش اعظم این کار دلایل روحی و روانی و بخش کمیش که در قدیم کاربرد داشت ، بهداشت بوده. 🙂
    موفق باشی – میگذره

    • فرزاد / اکتبر 5 2010 21:34

      میتونید بیشتر توضیح بدید ؟
      بخش روحی و روانی درسته ، اما باید این کار فرهنگ سازی بشه ، نه این که به اجبار . اگه کسی به اجبار موهاشو کوتاه کنه ، برای همیشه ، تا آخر عمر از این کار متنفر میشه .

  4. narges / اکتبر 4 2010 15:11

    bagh baghoooooooooooooooooooooooo
    heeehheheeh
    jalebeha
    yade ghorbaghe mioftam!
    na nayade hapo p akotah
    nemidonam
    jalebe bod faghat hmin heheheheh

  5. Mr 18 / اکتبر 4 2010 09:12

    سلام فرزادجان منم شما رو لینک کردم 🙂

  6. FERESHte / اکتبر 4 2010 03:09

    wow ! you are student ! i cant believe it :O

  7. narges / اکتبر 3 2010 18:04

    حالا هی مسخره کن!

    نه جدی کچل بودن حال میده….من هم بودم هه هه هه
    البته 3 سانتیا
    موهام 3 سانتی بود
    ولی حال داد
    خوب فکر کنم تا اینجا درست نوشتم!

    باهوش!

    • فرزاد / اکتبر 3 2010 19:50

      مسخره کودومه ، شوخی میکنم ! 🙂
      یک سوال : نظرتون راجع به کلمه ی «بغبغو» چیه ؟ شما رو یاد چی میندازه و چه حسی براتون داره و در کل چطوره ؟

  8. narges / اکتبر 3 2010 15:17

    کچل ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    خوب نه نداشت اما اگه نظری در اون مورد داشتی میتونستی اونجا بگی!

    بعدش اون وبلاگ که فتو بلاگ نیست!
    وبلاگ روزانه نویسیمه!
    اونجا عکس هایی که گرفتمو بعضی وقت ها میزارم!
    منظور من اینه که خاوننده های اون وبلاگ با این وبلاگک فرق دارن!

    اوکی؟
    غلط املایی بود به دل نگیر!

    • فرزاد / اکتبر 3 2010 15:34

      به آرزوی موی بلند داشتن رسیدم ، ولی همیشه دلم میخواد یکبار کچل کنم ببینم چیه اینقدر میگین !
      واقعا ؟ من نمیدونستم میتونستم اونجا بگم ! 🙂
      وبلاگ روزانه نویسی ، آدرسش چیه ؟
      این غلط ها دیگه برام عادی شده ! اصلا نباشن بی مزه میشه !

  9. narges / اکتبر 3 2010 13:31

    heheh
    hahaha
    hihihi
    kachallllllllllllllllllllll
    hala khodet chi kachali ya mo dari?
    nakone dabestani ke mohato bayad kachal koni ha?
    heheheh
    jaye nazar nadasht ….ama mitonesti biaii poste ghablo nazareto begi!
    man to yeki dige weblogi ke kasi adresesho az bachehaye in weblog nadare axa ro mizaram!
    dige hamin
    khosh bashi

    • فرزاد / اکتبر 3 2010 14:09

      1- خوب پس اول بد نیست اینجا رو نگاه کنید . کجاس جای ارسال کامنت که من نمیبینم ؟ در ضمن یعنی من نفهمیدم که باید تو پست قبلی کامنت بزارم ؟ پس الان کجا گذاشته بودم ؟!!
      2- هر چی که مدرسه میگه که شما نباید اطاعت کنید ! حالا مدرسه بگه ، من که کوتاه نمیکنم !
      3- بیشتر پست هایی که در زمینه مدرسه میدم ، مربوط میشه به خاطرات من . بچه دبستانی رو چه به وبلاگ !
      4- فوتوبلاگی که آدرسش رو به کسی نمیدید و به قول خودتون خواننده هاتون ازش خبر ندارن به چه دردمیخوره ؟! البته ناراحت نشید ! شاید اینم مثل بعضی از پست ها خصوصیه !
      5- من کچل نیستم ، ولی مگه کچلی اشکالی داره که هاهاها میگید ؟

    • ناشناس / فوریه 10 2015 13:05

      بهم زنگ بزن

  10. Mr 18 / اکتبر 3 2010 09:40

    ممنونم فرزاد جان 🙂 موهای منم بزرگ شده، باید کوتاهش منم 🙂

    • فرزاد / اکتبر 3 2010 14:13

      البته فکر کنم مو بلند میشه تا بزرگ … 🙂

پاسخی بگذارید

