Skip to content
8 اکتبر 2010 / فرزاد

موسیقی من (01)

یک خلاقیت کوچک در وبلاگ انجام دادم ! و اون اینه که از این پس نواخته هایی از خودم رو در وبلاگ قرار میدم . چی شد ؟ مدتی است که پیانو و ارگ مینوازم . مدتی عضو یک گروه موسیقی بودم و به دلایلی دیگر هیچ .

از این که برای خودم بزنم خسته و تصمیم گرفتم آهنگ هایی رو که در اون ها مهارت کافی دارم ضبط و با شما به اشتراک بگذارم . الان هم اولین قطعه رو برای شما قرار میدم تا ببینم که چه باشد استقبال شما ! این اولین شماره از آهنگ های «موسیقی من» هست . به ترتیب هر چند وقت یکبار یک شماره جدید رو در قالب یک پست با توضیحاتی در مورد اون آهنگ منتشر میکنم .

برای این آهنگ توضیح ننوشتم تا ببینم شما اسمش رو بلد هستید یا نه ، مطمئنم که بارها تو تلویزیون شنیدید !

قطعه ها اکثرا کلاسیک و مشهور هستند ، اما به آهنگ های درخواستی شما هم توجه ویژه ای خواهم داشت ! حجم آهنگ ها رو کم کردم تا دانلودشون راحت و بی دردسر بشه .

دانلود قطعه اول موسیقی من (01) – حجم 330 کیلوبایت

4 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. narges / اکتبر 13 2010 02:12

    waY KHEYLI KHOJMEL BOOOOOOOOOOOOOOOD~
    áma man natonestam dl konama!
    faghat goshidamesh!
    man ham asheghe orgammmmmmmmm!
    ama……
    kheyli ziba bod kheyli kheyli kheyli!

    • فرزاد / اکتبر 13 2010 16:37

      ممنون ، راستی چرا دانلود نشد ؟ روی تصویر دانلود کلیک کنید ، بعد از 20 ثانیه دانلود میشه دیگه … !
      خوشحالم که استقبال کردین ، حتما قسمت دوم رو میزارم .

  2. Mr 18 / اکتبر 8 2010 10:51

    سلام فرزادجان من زیاد از موسیقی سر درنمیارم اما این آهنگو خلی زیاد شنیدم اسمشو نمیدونم چیه؟خلی قشنگ زدی:) من که خوشم اومد:)

    • فرزاد / اکتبر 8 2010 12:09

      ممنون ، قرار شد اسمشو نگم تا شنونده ها معلوم کنند دیگه ! اگه مشکلی داشت حتما بگید تا برای شماره بعدی برطرف کنم (صدا ، کیفیت ، سرعت و …)

پاسخی بگذارید

