Skip to content
24 اکتبر 2010 / فرزاد

برزگ ترین دروغ یک معلم

1- من همه شما را به یک چشم میبینم .
(تو کل عمرم ، دو نفر نبودن که من به یک چشم ببینمشون ، چه برسه به 25 نفر !)

2- همه شما مثل بچه های من هستید .
(اینم بود از اون دروغا …! با این که یک بچه هم بیشتر نداره ، «های» من …!)

3 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. اينده سبز / نوامبر 17 2010 01:46

    سلام عزيزم خوبي؟؟چرا نيستت بيا وبلاگم يه سري بزن

  2. FERESHte / اکتبر 25 2010 01:43

    دروغ که نه ! شاید یه جور خالی بندی تا به دانش آموزا کمک کنه که بهتر درس بخونن و امیدوار تر !

    • فرزاد / اکتبر 25 2010 19:04

      اما اون دسته از معلمایی که این حرف رو به دانش آموزان میزنند ، مشکلات روحی زیادی برای بچه ها درست میکنند ، که البته خودشون هم اون مشکلات رو دارن . برای این که مطلب من رو بهتر بفهمید ، حتما توصیه میکنم این کتاب رو بخونید :
      چگونه کودکانی آزاد و مستقل تربیت کنیم ؟» نوشته دکتر آ.اس.نیل

پاسخی بگذارید

