Skip to content
25 دسامبر 2010 / فرزاد

آموزش ساخت ساعت بند / دستبند نخی (02)

بعد از استقبال خوبی که در رابطه با آموزش دستبند نخی در این پست شد ، تصمیم گرفتم در این زمینه مطالب بیشتری قرار بدم و با توجه به قولی که در مورد ارسال یک آموزش جدید بهتون داده بودم ، این پست رو ارسال کردم .

مایلم  نظرتون رو راجع به ارسال آموزش ها در قالب SlideShow (مثل الان) بدونم .

شما هم اگه آموزشی – در زمینه های مختلف – داشتید ، میتونید از اینجا برام بفرستید تا به اسم خودتون توی وبلاگ بزارم .

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

(منبع)

مطالب مرتبط : آموزش ساخت دستبند نخی (پاراکورد)

19 دیدگاه

نوشتن دیدگاه
  1. nazi / فوریه 9 2011 18:59

    سلام
    مرسی از آموزش خوبتون
    من یه سوال داشتم
    واسه دورنگ بودن دسته چطور باید نخا رو ترکیب کنیم؟
    آخه تو این آموزش انگار با یه تیکه نخ شروع میشه و با همونم تموم میشه
    ممنون میشم اگه جوابمو بدین:)

  2. narges / ژانویه 11 2011 22:34

    سهلامممممممممممممممم
    من هنوز درست نکردم!
    رفتم واسه ساعتم بند خریدمو این کارو نکردم هنوز!هه هه
    اپیدم

    • فرزاد / ژانویه 12 2011 12:06

      دیگه بند خریدید ، فکر نکنم درست کنید !

  3. باران / ژانویه 9 2011 11:15

    آآآآآآآآآخ یادم رفت این سوالو بپرسم.شما چند سالتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. باران / ژانویه 9 2011 11:08

    سلام این دستبنده خیلی جالبه اما من یاد نگرفتم اگه میشه یه جوری واضح تر باشه یا خودتون توضیحشو بنویسین.ممنون.رااااااااستی عکس خودتونم بذارین.خیلی مشتاقم که ببینم شما چه شکلی هستینtnx

    • فرزاد / ژانویه 10 2011 12:19

      1- راستش من الان نمیرسم توضیحش رو اضافه کنم ، ولی هر موقع وقت کردم این کار رو انجام میدم . الان هم فکر کنم اگه از کسی که توی این کار مهارت داره کمک بگیرید ، راحت یادتون بده .
      2- در مورد اطلاعات شخصی : این یکی رو از من نخواید !

  5. الی / دسامبر 31 2010 12:49

    ترخدا بازم آموزش دستبند نخی بذارید خیلی خوشکلن!

    • فرزاد / دسامبر 31 2010 15:31

      حتما ، منتظر آموزش های جدید باشید !

  6. narges / دسامبر 27 2010 16:32

    واهههههههههههههههههه
    من میام همیشه!اما خوب گفتم واسه اسباب کشی وقت ندارم!
    الانم که باز امتحانام سروع شده دارم کف میکنم دیگه!
    میگم من دلم میخواد اینو درست کنم!
    این قیتون بهش میگن نه؟؟؟؟
    گیره ها چی بهش میگن؟گیره ی چی چی؟
    بعد میگم من یه ساعتی دارم بندش مشکل داره با هر چی بخوام میشه؟؟؟؟

    حالا اینبار تصمیم گرفتم درست کنم هه هه!

    • فرزاد / دسامبر 28 2010 15:19

      درست کردنش که کاری نداره ! راستش من نمیدونم بهش قیتون میگن یا نه . به گیره ها هم گیره میگن ! گیره چی چیش رو نمیدونم ، به خیاطی ها بگین گیره میخوام ، میفهمن . بعنی چی با هر چی بخوام میشه ؟ بعنی بندش با هر چی بخواید میشه ؟
      ببینم چه میکنید ! (راستی قرار بود اون بستنی رو هم درست کنیدا … !)

  7. narges / دسامبر 27 2010 03:24

    چه باحاللللللللللللللللللللل!
    سلام خوبییییییییییییییییی؟
    میگم مت هنوز شمارو نشناختیم ها!خیلی مجازی هستی!
    چه خبر ها!
    قبلا یادی از ما میکردی نه؟؟؟؟؟؟

    • فرزاد / دسامبر 27 2010 15:53

      سلام ، عجب ، ببین کی داره حرفای ما رو میزنه !! من که چند بار کامنت دادم ، خودتون گفتید الان سرتون شلوغه و از این چیزا ! خوب چه خبر ؟

  8. هنا / دسامبر 25 2010 23:03

    D:
    من و برادرم هم instructablesباز حرفه‌ای هستیم… خیلی کارهای تک و خاصی می‌شه توش پیدا کرد… مثلاً اون کیف پولی که با تراشه‌های توی کیبورد درست کرده خیلی ایده‌ی تکی بود… دیدیش؟

  9. هشتم اردی بهشت / دسامبر 25 2010 16:10

    سلام جالب بود،این دفعه سعی می کنم انجامش بدم

Trackbacks

  1. آموزش ساخت دست بند نخی (پاراکورد) « نون و پنیر

پاسخی بگذارید

